Jane ♥ Beautiful

15. září 2013

Vzpomínka na Švýcarsko


Stýská se mi po prázdninách, po dlouhém vyspávání,  po tunách a tunách zmrzliny, po výletech, po poznávání nových míst a zemí, po lenošení u vody,  po dělání si, co mě zamane..
A protože jsem dneska byla opravdu zoufalá, musela jsem si dnešním článkem trošku odskočit pryč a dostat se znovu do těch krásných, beztarostných dní plných překvapení a něčeho nového...a to třeba fotkami ze Švýcarska!


božská "tříšť". Je v úvozovkách, protože to vlastně byly zmražené jahody s mlíkem, mňam


 Sofie papala špagety.. :D



na parníčkuuu :)


 Tak a zase zpátky do reality, achjo.


 Vaše J.



17 komentářů:

  1. Krásné fotky, ve Švýcarsku jsem byla zatím třikrát a vždy to bylo nádherné, příště vyrazím možná i s mamkou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také bych prázdniny vrátila hned :) Jinak Jani na fotkách jsi opět kočka :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, já taaaak moc, ještě, že si zejtra udělám volníčko :D
      Děkuju:*

      Vymazat
  3. nádherné fotky přírody i všeho ostatního, + ty šatičky jsou úžasné a naprosto mě dostala poslední fotka, tam ti to strašně slušíí :)) mimochodem ti závidím krásné vlasy:D

    OdpovědětVymazat
  4. neni to nahodou Interlaken? mela jsi dobry, ze jsi zazila pekny pocasi, kdybys prijela tedka, byla bys zklamana:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anoo, je! Božský Interlaken:))
      Jo, to věřim, ale i tak by se mi tam určitě líbilo!:D

      Vymazat
  5. Bože, to je nádhera ♥ Děkuju ti za tyhle fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na fotkách jsi zase nádherná!
    A jinak mi fotky evokují přesně to, co jsi napsala. Krása :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásné fotky Janičko:) tam, kde máš tu tříšť máš krásné šatičk:) a taky se mi stýská po prázdninách:(

    OdpovědětVymazat
  8. Pekné fotky, do Švajčiarska bu som sa išla pozrieť :) u mňa nájdeš článok o Benátkach :)

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou krásné fotky, taky bych se tam ráda podívala! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jo, ty šedorůžové šaty Ti sednou :)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji! ♥